Hvorfor vælge os?
Clubpartner er en 360° forretning. Det betyder, at vi har mulighed for at rådgive idrætscentre og foreninger omkring alle elementer af det at drive et motions- og fitnesscenter uagtet, om der er tale om en lille forening eller et stort Fitness center i hal regi
30 min. uforpligtende sparring/intromøde
Vi starter altid med et møde – enten face-to-face eller via online kald. Målet med mødet er at høre nærmere om jeres udfordringer, tanker, mål og drømme. Ordet ”HVORFOR” vil derfor blive brugt en del gange under mødet, så vi får en rigtig god forståelse af jeres nuværende situation.
Er vi et godt match, booker vi et møde nr. 2, hvor vi vil fremlægge vores oplæg til en løsning.
Der vil i alle vores anbefalinger altid være mulighed for forslag til en løsning på, hvordan du som kunde kan finde økonomien til løsningen, og løsningen vil altid være baseret på, at den er rentabelt i forhold til det potentiale jeres lokale centre har i den pågældende by.
Vores rådgivning er individuel, og vi tager altid udgangspunkt i den aktuelle situation, du har behov for sparring til. Sammen kigger vi på potentialet for dit projekt, og sammen lægger vi en plan som i alle elementer er gennemtænkt og gennemarbejdet.
Disse elementer kunne bl.a. være:
- Marketing
- Søgning af eksterne midler så som eksempelvis fonde
- Økonomi
- Budget
- Drift
- Indretning mv.
Ingen opgaver er for små, og ingen opgaver er for store. Det er ikke nødvendigvis et must, at det er en komplet udskiftning i dit center, der skal til for at lægge en ny plan for din forretning, og for at du kan tage kontakt til os. Vi står klar til rådgivning på både små og store projekter.

Vi lægger stor vægt på også at være en servicepartner, der er klar til at yde support, når du har brug for det.
- Vi står til rådighed telefonisk alle ugens 7 dage.
- Vi tager aktion inden for max. 72 timer efter fejlmelding.
- Vi har max. 48 timers leveringsgaranti på de mest brugte dele.
- Vi installerer og sikrer, at udstyret virker ved levering.
- Vi kvalitetssikrer udstyret efter 2 måneders brug.
Uanset hvilket udstyr du køber hos os. kan du altid være sikker på, at du er i trygge hænder, efter salget.
Vi tager aktion i forbindelse med nedbrud af udstyr indenfor max. 72 timer fra fejlmelding. Vi står til rådighed for telefonisk rådgivning alle ugens 7 dage – også i weekenden.
Det har stor betydning for driften af dit center, at udstyret virker, det ved vi. Vi ved også, at det har stor betydning, at der handles hurtigt og effektivt i forbindelse med nedbrud. For at kunne yde den mest effektive service har vi derfor altid de mest brugte dele på lager, samt en leveringsgaranti på 90% af delene inden for 48 timer fra fabrikkerne. De sidste 10% af delene er ikke på lager til lynlevering, til gengæld bliver disse fløjet ind ved behov.
Uanset om vi selv samler udstyret på stedet, eller om vi leverer udstyret samlet fra fabrikken, vil vores teknikkere altid teste udstyret og sikrer, at det virker, inden vi forlader stedet. Derudover kommer vi og følger op på udstyret efter 2-3 måneder i drift.